Πάτρα: Κολυμπούσε και ήπιε νερό- Βγηκε με συνδρομή λουόμενων και μεταφέρθηκε προληπτικά στο Νοσοκομείο
Ο άνδρας κολυμπούσε και βγήκε από το νερό με τη συνδρομή λουόμενων, οι οποίοι ειδοποίησαν τη ναυαγοσώστρια της παραλίας Αναστάτωση προκλήθηκε (06/06) στην παραλία της Πλαζ στην Πάτρα, όταν 47χρονος λουόμενος ήπιε νερό και χρειάστηκε άμεση βοήθεια. Λουόμενοι οι οποίοι αντιλήφθηκαν την κατάσταση ανέσυραν στην ακτη τον άνδρα καλώντας σε συνδρομή τη ναυαγοσώστη Μαρία Παρασκευή Γοτουχίδου που εκτελούσε βαρδια στον πυργο της Ακτης. Ο 47χρονος χωρις εμφανώς να αντιμετωπίζει πρόβλημα κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή του στο Νοσοκομείο και στην πλαζ μετέβη ασθενοφόρο. Διασώστες παρέλαβαν τον άνδρα, για προληπτικό έλεγχο στο Νοσοκομείο της Πόλης.